Niko nije toliko zaboravan da se ne seća šta je bilo samo 10-15 godina unazad, kad su Igor Pavličić i Bora Novaković po Detelinari, Podbari i Grbavici zidali "betonske kade" bez igrališta, parking i zelenila. Trebaće 100 fodina da se ispravi urbanistički haos koji su ostavili po gradu. Samo neka ćute i ne izazivaju gnev ljudi koji trpe posledice njihovog urbanističkog cirkusa.
smejurija ziva, grad se siri pola vas koji se ovde bunite imate stanove u najgorim novoizgradjenim delovima naseg novog sada grbavica nova detelinara... kad vam je toliko stalo do grada i zelenila sto niste kupili kucu u rakovcu, gospodjincima, begecu i time sprecili betonizaciju novog sada... e sada posto to niste uradili a gradski oci nisu bolje projektovali te delove grada...zbog vasih automobila unistava se zelenilo. caoo
Produzetak Bul.Jovana Dučića prema Veterniku nema stanice za autobuse :) izgleda da su "strucnjaci"zaboravili da li namerno ili slucajno saznacemo uskoro :)
U Šapcu, prilikom izgradnje, morate da imate mesto za parkiranje, za stanare u dvorištu ili da pravite podzemnu garažu. Ako ste udaljeni više od 200 m vazdušne linije od velike zelene površine morate da ostavite 30% površine placa za travu. To su uslovi koji su meni traženi. Koliko vidim u NS, se dograđuje gradi... Za nadogradnju na Avijatičarskom naselju nisu obavezni bili da obezbede parking mesto a investitor traži 1200E po kvadratu. Za 4 stana dobar je 100.000E a stanari neka se muče za parking. Grad im je dozvolio.
Šta se praviš pametan? Na tom bulevaru je max. dozvoljena brzina 60 km/h, koliko je bilo doskoro dozvoljeno u celom gradu i ništa nam nije falilo. P.S. Nekada je u celoj Vojvodini bilo ograničenje brzine u naseljenom mestu 60 km/h.
Na osnovu naslovne fotografije dalo bi se zaključiti da su ovoga puta bili malo više okrenuti prirodi. Ostavili su prostora i za po koje novo drvo između parking mesta.
E tako će malo sutra urediti i Šodroš s najagi marinama pa kad sve iznetoniraju, ograde lo Lipov gaj i blago njihovoj deci...a vi ostali jedite g...i maršujte ka futoškoj obali reke...
To je 300.000 dinara po jednom parking mestu.
Za jedno parking mesto treba iskopati 4 m3 zemlje, a onda nasuti 2 kubika rizle, i 2 kubika betona. Neka ide još 5 m ivičnjaka, što je oko 10 komada.
Ručni iskop zemlje, sa utovarom u kamion i odnošenjem do 5 km košta do 3.000 din/m3, dok je mašinski iskop sa utovarom i prevozom do 600 din/m3
Nabavka usitnjenog kamena, prevoz, nasipanje, planiranje nabijanje košta do 2.000 din/m3
Proizvodnja betona, mašinsko ugradjivanje betona MB30 sa prevozom košta oko 13.000 din/m3
Ako se postavlja armatura to bo po m2 parkinga bilo oko 400 dinara
Ivičnjaci koštaju zavisno od dimenzije od 800 do 1400 din/m, te bi za 5 m ivičnjaka najviše koštalo 7.000 dinara
Iskop zemlje sa odnošenjem 4 m3 = 4*3000 =12.000 dinara
Nabavka i nasipanje kamena 2 m3 = 2*2000 = 4.000 dinara
Armiranje za oko 12.5 m2 iznosi 12,5m2*400 =5.000 dinara
Betoniranje 2m3*13.000 =26.000 dinara
Ivičnjaci 7.000 dinara
----------------------
Ukupno 54.000 dinara
Na šta se odnosi onih 246.000 dinara po parking mestu.
Biće verovatno po koji šaht saobraćajni znak ili će umesto betona i armature postavljati behaton ploče, ali to može samo donekle da podigne cenu, pa i da je skor duplo, na šta ide 200.000 dinara po parking mestu.
Cena su iz cenovnika radova Javnog preduzeća Putevi Srbije na izgradnji i modernizaciji puteva sa primenom od 01.07.2019. godine
https://www.putevi-srbije.rs/images/pdf/strategija/cenovnik_modernizacija_puteva.pdf
Odabrali su najgore rešenje za parkinge na bulevaru. Kao prvo, loše je što se parkira direktno sa bulevara pa će desna traka biti rizična i praktično neupotrebljiva za vožnju. Kao drugo, kako će oni koji tu parkiraju doći do zgrade kada izađu iz automobila? Preko trave, biciklističke staze, pa opet trave, pa tek onda na trotoar, a posle toga verovatno opet preko trave jer će ih mrzeti da idu do najbližeg prolaza.
Oba problema bi bila rešena da su odlučili da rekonstruišu ulicu Veselina Masleše, koja je praktično servisna saobraćajnica bulevara, tako da naprave parkinge s obe strane.
Ajde bar da imaju malo pameti i razuma pa da ne izzbetoniraju ova mesta vec neka stave behaton gde u medju prostoru raste trava. Pa da parking bude koliko toliko travnat.
Bar nece biti do biciklističke staze, posto nova moda parkiranja je cela hauba na stazi pa ne moze da se mimoilazi. U Branka Bajica je dvosmerna staza ali pravac bliže parkingu je neupotrebljiv zato što vozači stanu prednjim točkom do bankine, a cela hauba na bic. stazi
Umesto da se svi graditelji obavežu da u suterenu zgrada naprave parkinge za sve stanare, građanima se oduzima ionako škrta zelena površina. Grad se pretvara u prčvarnicu prožetu kladionicama i smogom.
Sangaj ili Nova Detelinara.Svuda samo beton.Bice jos gore.Po bulevarima parkiraju na pesackim stazama.Niko ih ne odnosi niti kaznjava .Pravi divlji zapad.
Cinjenica je da parkinga u zom kraju (i drugim, takodje) treba, ali mislim da ovo nije resenje. Problem je hronican zbog sprege stambene mafije i vlasti u gradu. Naci pogodne lokacije i izgraditi spratne garaze, uz strogu primenu kontrole pogresnog parkiranja, sto ce naterati stanare da moraju u garazi da parkiraju. Nastaviti sa tom praksom sirom grada, uz izgradnju mnogobrojnih garaza (mesta za garaze ima, privatni "bizMismeni" ce biti zainteresovani i za ovu vrstu pranja para ako se istraje u ovoj ideji). Naravno, stanarima dati popust odredjen broj godina za mesecnu kartu u garazi, a kasnije puna cena.
Da li ima neko informaciju o masovnoj seci sume u okolini instituta u Sremskoj Kamenici? Naime barem polovina sume je posecena u poslednjih mesec dana.
Auta, auta, auta. Svaki stan bar jedan auto a cesto 2 i 3. I gde ih parkirati leba vam. I vi sto ovde kritikujete isto ne izlazite iz auta. Dosta bre licemerja. Sramota da vas je. Samo pljujete da bi pljuvali a isti ste kao i svi ostali.
Zasto to nije urađeno kad je i pravljen taj bul.Evrope?to smo se pitali mi dok smo gledali izgradnju bulevara.ako se dobro sećam 2009/10god.već tada je bio problem parking.ali stari dobri recept,malo sačekaš,pa opet naplatiš.elegantno pranje para :)
Bravo sns!!!!
Poceli su oni jos prosle nedelje da kopaju i pride zatvorili krajnju desnu traku. Provozajte se ljudi sada dok traju rasovi jer tako ce izgledati taj bulevar i kada se radovi zavrse; desna traka neupotrebljiva, zakrcena od onih koji stanu sam na minut i "brzo cu ja"... Pogledajte ostale gradske bulevare na sta lice i danju i nocu, katastrofa! A parking servis odvlaci automobile iz manje prometnih delova grad gde malo kome smetaju.
Инвеститори нису обезбедили паркинг места за своје зграде,, очигледно. Та лова је ушла у нечије џепове, а Град сада мора да их ''Пегла'' на наш трошак, плус заузима површине, које нису предвиђене за паркинге. По оваквом сценарију, ко зна шта нас чека у будуће. Који су то одборници што ово одобравају ?
Plače mi se zbog ovog bahato uništavanja zelene površine i drveća koje je tek počelo da raste, a da ne spominjem onaj sistem za zalivanje, koji smo takođe platili
5 meseci? Malo li je? Zašto ne 12 meseci?
Čitavo 201 parking mesto! Wooow, ala će to da pomogne detelinarcima!!! Tamo nedostaje nekoliko puta toliko parking mesta. Ali šta ima veze, maznuće se procenti na radove, i usraće se jedini bulevar koji izgleda kako treba da izgleda bulevar. Umesto da se izgrade garaže na milion zapuštenih i napuštenih gradilišta na istoj toj Detelinari. Ali ne, to "nije popularno, izgubićemo glasove" ako naterate likove koji su kupili polovnjake za 2000eur da mesečno plaćaju parking mesto. Strašno kuda idemo.
Da se ne lazemo svi znamo koliki je problem parkiranja u gradu Novom Sadu, mi koji zivimo ovde znamo najbolje koliko nam znaci izgradnja parkinga, napokon neko da pocne sa resavanjem ovog problema na Detelinari.
"kako su naveli u gradskoj upravi, u ovom delu grada postojeći kapaciteti za parkiranje ne zadovoljavaju potrebe."
I sada vam postavljam pitanje: Zasto su izgradjeni stambeni objekti bez nedovoljno parking mesta? Cija je to bila greska? Propust? Delo korupcije? Zato sto investitor nije obezbedio dovoljno parking mesta za svaki stan zgrade koju su izgradili dolazimo do uzurpiranja zelene-javne povrsine. Nesto je trulo u drzavi Danskoj
Nažalost niko nije mislio na parkinge kada je počela masovna gradnja na N.Detelinari i sad kad treba da parkiraš kružiš i po 40m ne bi li našao mesto.Užas!Podržavam izgradnju,kojom će se ublažiti problem parking mesta,ali iskreno se nadam da se neće dirati sadnice drveća koje ulepšavaju ovaj kraj.
Naravno da postojeći kapaciteti ne zadovoljavaju potrebe, kada su posadili tolike zgrade okolo koje ni nemaju svoja parking mesta, ni dvoriste. Ili ako imaju dvoriste, naprave 10ak mesta samo..
Veselina Masleše je puna automobila sa svih strana...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Počela gradnja parkinga na mestu zelene površine na Bulevaru Evrope
Autor: 021.rs
Novi Sad
•16.09.2020.
•11:31 > 12:30
Komentari 50
Saša T.
brka
Detelinarac
Mr.M
/
pa sada ti je jedna traka zauzeta. jel ti lepo ?
Stanko
Đoko
VojvođanskiCrnogorac
Novosadjanka
Marko
LALA
ovakvi fazoni ne pale ti kod besnih citalaca koji su besni i kad spavaju.
Matori
/
jaPAja
bibilibi
albert
Mirjana
Parking je neophodan.. kolaps je u gradu.
Nadam se da će biti nekog resenja i za Šekspirovu ulicu.. kao i za ostale delove grada..
Realista
Za jedno parking mesto treba iskopati 4 m3 zemlje, a onda nasuti 2 kubika rizle, i 2 kubika betona. Neka ide još 5 m ivičnjaka, što je oko 10 komada.
Ručni iskop zemlje, sa utovarom u kamion i odnošenjem do 5 km košta do 3.000 din/m3, dok je mašinski iskop sa utovarom i prevozom do 600 din/m3
Nabavka usitnjenog kamena, prevoz, nasipanje, planiranje nabijanje košta do 2.000 din/m3
Proizvodnja betona, mašinsko ugradjivanje betona MB30 sa prevozom košta oko 13.000 din/m3
Ako se postavlja armatura to bo po m2 parkinga bilo oko 400 dinara
Ivičnjaci koštaju zavisno od dimenzije od 800 do 1400 din/m, te bi za 5 m ivičnjaka najviše koštalo 7.000 dinara
Iskop zemlje sa odnošenjem 4 m3 = 4*3000 =12.000 dinara
Nabavka i nasipanje kamena 2 m3 = 2*2000 = 4.000 dinara
Armiranje za oko 12.5 m2 iznosi 12,5m2*400 =5.000 dinara
Betoniranje 2m3*13.000 =26.000 dinara
Ivičnjaci 7.000 dinara
----------------------
Ukupno 54.000 dinara
Na šta se odnosi onih 246.000 dinara po parking mestu.
Biće verovatno po koji šaht saobraćajni znak ili će umesto betona i armature postavljati behaton ploče, ali to može samo donekle da podigne cenu, pa i da je skor duplo, na šta ide 200.000 dinara po parking mestu.
Cena su iz cenovnika radova Javnog preduzeća Putevi Srbije na izgradnji i modernizaciji puteva sa primenom od 01.07.2019. godine
https://www.putevi-srbije.rs/images/pdf/strategija/cenovnik_modernizacija_puteva.pdf
miki
calc
Oba problema bi bila rešena da su odlučili da rekonstruišu ulicu Veselina Masleše, koja je praktično servisna saobraćajnica bulevara, tako da naprave parkinge s obe strane.
NS!
Ns
NezavisniVojvodjanin
telep
Fodor
Parking
Sve vas treba pohapsiti
Ja
Neko
w/e
M
/
vratia se sjor vucevic u grad pa se sve nastavlja po starom
Realista
youea
Komšija
Bravo sns!!!!
Zeka
Гаги
Обсервер
Trajče
Ja
socko
Čitavo 201 parking mesto! Wooow, ala će to da pomogne detelinarcima!!! Tamo nedostaje nekoliko puta toliko parking mesta. Ali šta ima veze, maznuće se procenti na radove, i usraće se jedini bulevar koji izgleda kako treba da izgleda bulevar. Umesto da se izgrade garaže na milion zapuštenih i napuštenih gradilišta na istoj toj Detelinari. Ali ne, to "nije popularno, izgubićemo glasove" ako naterate likove koji su kupili polovnjake za 2000eur da mesečno plaćaju parking mesto. Strašno kuda idemo.
Nemanja
BojaNS
I sada vam postavljam pitanje: Zasto su izgradjeni stambeni objekti bez nedovoljno parking mesta? Cija je to bila greska? Propust? Delo korupcije? Zato sto investitor nije obezbedio dovoljno parking mesta za svaki stan zgrade koju su izgradili dolazimo do uzurpiranja zelene-javne povrsine. Nesto je trulo u drzavi Danskoj
x
nadigli zgradetine bez parkinga, pa sad seciušikrpidupe, pravi parkinge gde znaš i umeš.
ni po jada da je ovo izuzetak.
pravilo je da zgrade nemaju ni izbliza dovoljno parking mesta oko sebe.
vidite samo koliko parking mesta ima, na primer, zgrada koja niče na početku braće ribnikar.
slika i prilika urbanizma u novom sadu.
potomstvo će nas proklinjati.
Barka
Slađa
Željko
Brana
Aleksej
Deki7
SKY
Veselina Masleše je puna automobila sa svih strana...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H